poniedziałek, 17 lutego 2014

Winter dance workshops i plany na ferie

Hej wszystkim!
Co tam u was słychać? U mnie nawet spoko. Teraz przez pierwszy tydzień ferii mam warsztaty taneczne w moim klubie tanecznym Grawitacji. Na razie miałam już 4 treningi:
1.sobota-współczesny (1,5godz) z Flowem(w sumie nwm jak to się pisze),jest z zagranicy, a trening był mega
2.niedziel-jazz (1,5godz)z Brajanem(w sumie nwm czy Brajanem czy Brianem ale nie ważne), on brał udział w 6 edycji You Can Dance a 7 wygrał, ja mam z nim co wtorek więc bez większego zachwytu.
3.poniedziałek-jazz (1,5godz) z Gosią, było bardziej pod klasykę ale też było fajnie, i hip-hop (1,5godz)z Agą, ona mega świetnie tańczy jest jedną z najlepszych tancerek na świecie a my wyglądamy przy niej jak jakieś stare babcie, trening był super ale już nam się zbytnio nie chciało bo byłyśmy zmęczone ale jakoś dałyśmy rade.
W sumie spędziłam dzisiaj 3 godziny na  sali ale to i tak nie jest dużo. Warsztaty trwają do piątku, a w sobotę wyjeżdżam do Białki Tatrzańskiej z Dianką z mojej klasy i już nie mogę się doczekać. Obie jeździmy na desce więc na pewno będziemy się dobrze bawić. <3 A wy macie jakieś plany na ferie?
                                                                                                                                                       ~Juju

3 komentarze:

  1. super tutaj! bardzo mi się podoba!! może wzajemna obserwacja ??


    http://thegrisgirl.blogspot.com.es/2014/03/the-gris-girl-for-dressale.html

    OdpowiedzUsuń