czwartek, 13 lutego 2014

Walentynki

Hej wszystkim!
Wiem, że długo mnie nie było, ale mam w szkole urwanie głowy. Na szczęście już jutro ostatni dzień szkoły i FERIE!!!! Bardzo się cieszę. W końcu trochę odpoczynku. Przez pierwszy tydzień mam treningi w moim klubie tanecznym, a na drugi tydzień jadę w góry pojeździć na snowboardzie (o ile będzie śnieg ale bardzo na to liczę).
Wracając do tematu posta. Już jutro walentynki i strasznie się cieszę. Może i nie mam chłopaka, ale z to mam super przyjaciółkę Wikę (http://bloog-wiki.blogspot.com/) no i jeszcze mojego ziomeczka Vikę z którymi na pewno miło spędzę dzień. Mam dla niektórych osób ze szkoły mało niespodziankę ale o tym napiszę jutro. Podpowiem tylko że będzie słodko :3 A wy? Macie jakieś plany na walentynki??? <3
                                                                                                                                             ~Juju

1 komentarz:

  1. Fajny blog :) jeśli chcesz pisz do mnie to urządzę ci wygląd bloga :)
    Asiablog@o2.pl

    zapraszam do obserwowania i komentowania :)
    asia-asiaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń