niedziela, 26 stycznia 2014

Night Routine

Cześć wszystkim!
Dzisiaj postanowiłam opisać moją wieczorną rutynę. Mam nadzieje że się spodoba. :-)
1.Gdy wracam ze szkoły idę do swojego pokoju i zaczynam odrabiać lekcje. Po jakiejś godzinie schodzę na obiadokolację, którą jem razem z rodzicami. Po posiłku siedzę jeszcze chwilę na dole a potem wracam dokończyć lekcje i trochę się pouczyć. Gdy już skończę i spakuje plecak do szkoły idę się umyć (czasami jestem zbyt leniwa żeby zejść na dół pod prysznic więc często kąpię się na piętrze w wannie :p). Po kąpieli myje twarz i oczyszczam ją tonikiem. Myję zęby, a po powrocie do pokoju przebieram się w piżamkę. No i oczywiście wybieram sb ciuchy na następny dzień, bo zajmuje mi to chyba z 15 minut(nigdy nwm w co się ubrać), a rano bym nie zdążyła. Nwm jak wy ale ja zawsze wieczorem muszę sprawdzić Facebooka, Instagrama i Snapchata oczywiście. Czasami jak wcześniej wszystko zrobię i zostanie mi jeszcze trochę czasu to oglądam jakiś film. No i idę spać. :-)
Mam nadzieję, że post się podobał i do następnej notki.
                                                                                                                              ~Juju

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz